Facebook Ads: No Time for Lectures

А як ви налаштовуєте рекламу у Facebook? Як вимірюєте її ефективність? У Lviv Digital Marketing School ми разом із Vasyl Kreminets проведемо воркшоп та власними руками налаштуємо рекламну кампанію.

Програма:
● Принципи роботи реклами у Facebook;
● Створення портрету цільової Аудиторії;
● Сегментація аудиторії та пошук цільової аудиторії у Facebook + робота зі схожими
аудиторіями (Look a like);
● Копірайтинг: створення “ідеального рекламного тексту”;
● Рекламні цілі;
● Як працюють алгоритми у Facebook;
● Шляхи оптимізації реклами;
● Аналітика;
● Ретаргетинг.

Спікер: Vasyl Kreminets – Partner у Dolphins agency. За останні 6 років Василь працював із такими проєктами як Genius Marketing, modnaKasta, Бизнес Молодость, ТМ Галичина, ТМ Ярич, Idea Bank, програма лояльності Fishka та інші. У його розпорядженні бюджети більше ніж 50 000$\місяць.

❏ Подія триватиме 2 дні!
❏ Наявність ноутбука обов’язкова.

Продаж квитків тут: http://bit.ly/2NOp3q1
Вартість:
650 грн. – Early Bird
750 грн. – Regular
800 грн. – Sleepy Owl (при купівлі на місці події)

Адженда:
❏ 3 грудня (вівторок)
18:00-18:15 – реєстрація
18:15-19:45 – воркшоп, частина 1
19:45-20:00 – кофібрейк
20:00-21:30 – воркшоп, частина 2

❏ 5 грудня (четвер)
18:00-18:15 – реєстрація
18:15-19:45 – воркшоп, частина 3
19:45-20:00 – кофібрейк
20:00-21:30 – воркшоп, частина 4

Дати інтенсиву: 3,5 грудня
Локація: Startup Depot. Lviv Business Incubator (м. Львів, вул. Весняна, 4).

Анонси публікуються у партнерстві із платформою “Знання для добра”