Бренд Ґроно за співпраці з Фондом родини Марії Примаченко представив колекцію ялинкових куль з відтвореними картинами мисткині.
Набір із шести скляних новорічних куль, розписаних вручну за мотивами легендарних картин Марії Примаченко, створив львівський бренд “Ґроно” з метою зберегти та популяризувати культурну спадщину художниці. Ялинкові прикраси народилися за співпраці з Фондом родини Примаченко — отримано всі авторські права на використання зображень мисткині. 20 % з кожного виробу йде на потреби фонду.

Красиві речі з українським характером — так позиціонує себе молодий бренд. У дебютну колекцію новорічних прикрас від “Ґроно” разом з набором куль увійшла верхівка на ялинку “Тризуб” як символ волі та єдності народу України. Верхівку розробили засновники бренду, і наразі аналогів на ринку немає.
“Для нас надзвичайно важливо дарувати людям приємні емоції. Ми вклали багато зусиль та любові в розробку наших виробів, щоб створити той самий продукт, який хотітимуть дарувати та отримувати в подарунок. Продукт з глибоким змістом, який неодмінно стане сімейною реліквією”, — розповідають Павло та Юлія, засновники бренду.


У майбутньому асортимент “Ґроно” планують розширювати. Павло та Юлія мріють створювати не лише ялинкові прикраси, а й декоративно-ужиткове мистецтво. Вони вважають, що в реаліях сьогодення надзвичайно важливо продемонструвати споживачу, що українські речі можуть бути гарними, якісними та потрібними.
Дізнатися більше про колекцію новорічних прикрас та роздивитися кожну з них можна на офіційній сторінці “Ґроно” в соцмережах.
А щоб у твоєму житті було більше Глузду — підписуйся на нас у: