Десятикласники тернопільської школи № 28 уже пів року навчаються за 200-бальною системою оцінювання. Кожен учень упродовж семестру накопичує бали за контрольні роботи, ведення зошита, доповіді з презентаціями, усні відповіді, відвідуваність уроку. Потім усе підсумовують.
Максимально десятикласник може отримати 100 балів за один семестр, відповідно наприкінці року — 200, які переводять у 12-бальну систему.
“12-бальне оцінювання учнів перестало бути дієвим та мотивувальним. Саме тому ми вирішили запровадити нову 200-бальну систему, яка дозволяє дітям зовсім по-іншому дивитися на навчання та за свої старання отримувати певну кількість балів. Хочу зауважити, що в такому нововведенні немає покарання, як от в 12-бальній системі була негативна оцінка 2. Це справді заохочує школярів відвідувати заняття та активно працювати на них, — розповідає ініціаторка запровадження 200-бальної системи та директорка тернопільської школи № 28 Лілія Вавринів для видання “Терен”.
Вона каже, що цю систему ще неодноразово вдосконалюватимуть, проте її вже підтримують практично всі вчителі, учні та батьки. Саме тому в планах наступного навчального року запровадити 200-бальну систему не лише для учнів 10 класу, а й для 9 та 11.
А щоб у твоєму житті було більше Глузду — підписуйся на нас у: