ГЛУЗД

10 квітня в Калуші разом з учасниками гурту “Kalush”  погасять марку, присвячену перемозі України в пісенному конкурсі “Євробачення-2022”.

Про це повідомив головний директор “Укрпошти” Ігор Смілянський.

Після того розпочнеться продаж марки в усіх містах України. Її тираж становить 130 тисяч листів.

Автором марки є Святослав Романчак, автор листівки — Юрій Сосницький, художниця конвертів — Олеся Вакуленко.

Передпродаж марки стартує 4 квітня. Замовлення можна зробити на сайті “Укрпошти” або оформити абонемент до 9 квітня, повідомляє гендиректор.

«Майже рік минув з того часу, як вся країна вболівала за Kalush Orchestra на конкурсі “Євробачення-2022” і сподівалася почути слова, які могли б звернути міжнародну увагу на війну в Україні та сотню українських військових, які тоді перебували під обстрілом на “Азовсталі”. 

Поранені, без води, їжі та ліків. Саме тоді зі сцени пролунали відомі слова: “Save Mariupol, save Azovstal now!”» — згадує Ігор Смілянський.

Він додав, що це є ще одним символом війни та сміливості наших людей — робити все, щоб бути почутими.

Фото: Ігор Смілянський

 

А щоб у твоєму житті було більше Глузду — підписуйся на нас у:

телеграмі

вайбері

вацапі

фейсбуці

інстаграмі

твіттері

Наші партнери