ГЛУЗД

Недавно нова піцерія  PizzaBix (її історію читай тут) відкрила перший заклад у Коломиї, а  вчора вже отримала нагороду  від роздрібної компанії “Знак Якості”, яка займається розвитком малого та середнього бізнесу й організовує конкурс “Найякісніші послуги та товари року”. Переможців обирав оргкомітет на основі дослідження та аналізу.

“У нас є фахівці, які вивчають компанії з міст України за різними категоріями, такими як якість продукції, бізнес-процеси, фінансові показники, дані із сайту та соцмереж, відгуки клієнтів. Якщо компанія отримує необхідну кількість балів  —  ми вручаємо їй нагороду за якість.
 
Ми вивчали мережу PizzaBix: моніторили відгуки клієнтів, коментарі в соціальних мережах та на сайті, також мали таємного  покупця, який досліджував обслуговування та якість продукції. Так піцерія і стала переможцем Всеукраїнського конкурсу “Найякісніші товари та послуги року”,  —  розповідає керівниця компанії  “Знак Якості”  Марія Попова.

Піцерію PizzaBix нагородили почесним кубком та дипломом “Знак Якості”, також їй присвоїли фірмовий штамп “Знак Якості”, який вона може використовувати на товарах та з рекламною метою. На Всеукраїнському торговельному майданчику “Знак Якості” для PizzaBix відкрито офіс у форматі інтернет-магазину, де піцерія матиме змогу продавати свої товари та публікувати новини. Упродовж року новини закладу будуть публікувати і на акаунтах компанії “Знак Якості”.

«Ми навіть не знали про те, що існує такий конкурс. Просто отримали повідомлення, що стали переможцями. Спершу я подумав, що це жарт, але коли переконались, що ми дійсно перемогли у Всеукраїнському конкурсі “Найякісніші товари та послуги року”,  —  втішилися»,  —  ділиться директор PizzaBix Нестор Яківчук. 

“На цьому зупинятися не плануємо, на меті постійно ставати кращими для наших гостей, тому постійно оновлюємо меню. Тепер плануємо вдосконалювати не тільки якість продукції, а й маркетинговий підхід. Ми переконані, що на місці стояти не можна, бо тільки так можна ставати лідерами. Завжди вислуховуємо побажання клієнтів, щоб рухатися вперед. На коломийському ринку ми недовго, але конкуренції не боїмось, бо вважаємо її стимулом для розвитку. Однак ми не хочемо конкурувати, потрібно дружити одне з одним і разом робити щось класне для нашого міста, а клієнт все одно піде туди, де йому більше подобається”.

Зі статуту PizzaBIX:

  • Християнські моральні цінності — основа, що робить нашу команду сильною 
  • Наші гості отримують більше, ніж очікують
  • Ми даруємо гостям позитивні емоції
  • У нашому колективі немає працівників, ми  —  велика дружня сім’я
  • Ми креативні та гнучкі
  • Встановлюємо тренди
  • Чітка систематизація та оцифрування зробили нас мобільними та допомагають удосконалюватися
  • Ми постійно моніторимо лідерів світового ринку в нашій галузі
  • Ставимо чітку мету та високі стандарти, яких досягаємо і дотримуємося за будь-яку ціну
  • Готові розвиватися, бо знаємо, що здатні зробити ще більше.

Журналістка: Каміла Чернєцова

Фото: Архів PizzaBix

А щоб у твоєму житті було більше Глузду —підписуйся на наш телеграм-канал.